Skip to main content

Příští hry od Quantic Dream budou pro všechny platformy

Ohlas na PC konverze.

Není to tak, že by se snad tvůrci Heavy Rain, Beyond a Detroit rozešli se Sony. Nadále zůstávají členy rodiny PlayStation, na tom se nic nemění.

Nicméně silný ohlas od hráčů na nedávné PC konverze na Epic Games Store zařídil určitou změnu postoje (pro Detroit PC nadále platí neurčitý podzim).

"Odteď proto zpřístupníme naše hry všem, nehledě na jejich platformu," uvedl šéf Quantic Dream pro GameWatcher.

Jinými slovy, zdá se, že nehovořil pouze o PC verzích jejich interaktivních filmů, nýbrž i o jejich šanci dostat se na Xbox či Switch. Může mít na mysli i nějaké verze pro cloudové či streamovaní služby typu Google Stadia, odkud by si jejich thrillery mohli užít úplně všichni, bez nutnosti řešit další porty.

"Doposud jsme se soustředili na jedinou platformu PlayStation, optimalizovali náš engine na specifický hardware i ovladač. Avšak nyní budeme dělat to samé na všech platformách a zůstaneme stejně ambiciózní, co se týče nároků na kvalitu," dodal David Cage.

Jejich vlastní technologii prý vyvíjejí po dobu 22 let, což jim dovolilo důraz na renderování ve vysoké kvalitě, filmové triky, virtuální herce a komplexní větvení. Vděčí tomu permanentnímu týmu šedesáti programátorů, který se ještě rozroste kvůli dalším platformám.

Watch on YouTube

Read this next