Příští hra autorů Final Fantasy 15 jako Zelda, ale až na PS5
+ spokojenost s odbytem.
Ředitel tvůrců Final Fantasy 15 (Alza.cz) se na PAX West pro GameSpot rozpovídal o jejich budoucích plánech i přijetí hry.
Hajime Tabata by rád, aby si z jejich příštího projektu hráči odnesli ten samý zážitek jako ze Zelda: Breath of the Wild, ovšem s jejich vlastní technologií a vlastním know-how.
"O Zeldě jsem toho od našeho týmu slyšel spoustu pozitivního, jejich příběhy a reakce naznačují, že to je opravdu kompletní hra. Téměř perfektní, vyladěná. Takže bychom chtěli vyrobit něco podobného vysoce kvalitního, s vtahujícím světem a krásnou grafikou."
Za odbyt Final Fantasy 15 je rád, když dosáhli 6,5 milionu kusů a teprve ještě vylezou verze pro PC a Pocket Edition. Čili z obchodního hlediska šlo o velmi úspěšný titul. Ovšem jinak z něj má rozporuplné pocity, pamatuje si dodnes kritiku fanoušků, která se na ně snesla hned po loňském vydání, hlavně kvůli nedostatkům v příběhu. Ti samí lidé jsou prý však nyní spokojeni s celkovým zážitkem.
A jaké ponaučení Tabata po FF15 získal? Že tvorba otevřeného světa vyžaduje spoustu času a zdrojů. Je přesvědčen, že nabyté zkušenosti zužitkují v příštím projektu, který bude ještě lepší a větší. Nechce ale slíbit, že celý bude v otevřeném světě, možná část ne.
Aby bylo jasno - ředitel tvůrců zde nemluví o příštím dílu Final Fantasy, nýbrž o nové značce, kterou budou cílit až na PlayStation 5, nikoli na stávající generaci konzolí.