Příští Forza bude filmovější a příběhovější
Nález životopisu.
Je to zjevný trend ve všech hrách tohoto žánru, stačí se podívat třeba na angažování slavných herců do DIRT 5 či na poslední díly Need for Speed.
Nová Forza Motorsport mířící letos na podzim hlavně na Xbox Series X a PC bude patrně filmovějším zážitkem, který se více točí o příběhu než kdykoli dříve.
Vyplývá to z nálezu profesního životopisu chlapíka jménem Joseph Rubino. Nejprve pracoval v Rockstaru na Grand Theft Auto 5, Red Dead Redemption 2 a Max Payne 3, než přešel na pozici režiséra filmečků v Assassins Creed Odyssey v UbiSoftu, odkud zase přestoupil do Microsoft Game Studios.
Tam už od 2018 po dva roky pracoval na "nextgen Forza projektu", který by měl být oznámen v červenci v dalším pořadu Inside Xbox. Staral se zejména o vyprávění příběhu, správné umístění kamery a design filmečků. Tedy o prvky, které v sérii Forza Motorsport nebyly tak úplně běžné, když tam dosud šlo hlavně o závodění na okruzích bez omáčky okolo.
Tento měsíc se prý Rubino přesunul do Obsidianu, jiného studia patřícího Microsoftu, aby tam dohlédl na filmečky v nějakém velkém nextgen RPG, které bude oznámeno též v červenci.
Na jeho profilu na Vimeo bylo dříve k nalezení video, ve kterém ukazuje motion-capture scénu s nějakým sportovním vozem, nepochybně právě z Forzy.