Příští Battlefield se prý bude točit okolo hrdinů a zemětřesení ve studiu DICE
Otěže převezme šéf z Respawnu, který nastínil plány.
Pokud by byli Electronic Arts spokojeni s tím, jak se zatím vede Battlefield 2042, nepochybně by tyto změny neprováděli, ani by je neohlašovali pouhých pár týdnů po premiéře minulého dílu. Naopak, je zde očividná snaha o změnu směřování do budoucna, po ne úplně uspokojivých výsledcích - viz Battlefield 2042 už přišel o dvě třetiny hráčů a další nepřející data.
Začněme však čerstvou spekulací, se kterou přišel spolehlivý insider Tom Henderson:
Podle něj bude příští díl Battlefieldu (rok 2023) navržen primárně jako hrdinská střílečka. Nemá to být odstranění fanoušky kritizovaných specialistů z BF2042, nýbrž naopak ještě prohloubení důrazu na ně. Dodal, že BF2042 byl původně zamýšlen podobně, coby FPS s hrdiny s příklonem k Battle Royale, leč bylo to pouze provedeno mizerně.
Vše přišlo krátce po nastalém zemětřesení ve studiu DICE. Spoluzakladatel studia Respawn (Apex Legends, Titanfall, Star Wars Jedi: Fallen Order) Vince Zampella bude nově dohlížet na celou sérii (důležitost jeho role a pravomoci se zvýší), kdy je cílem vytvořit "propojené univerzum Battlefield", což zní podobně, jako se už déle děje s Call of Duty.
Ujistil, že to neznamená konec BF2042, ten budou nadále podporovat a vylepšovat, ale souběžně se mají snažit o průzkum nových herních zážitků pod značkou Battlefield i nových obchodních modelů:
"V tomto univerzu bude herní svět propojen sdílenými postavami a vyprávěním. Univerzum bude také stavět na komunitě a jejích výtvorech v Portal, díky čemuž se kreativita dá do rukou našich hráčů," uvedl.
Mezi tyto plány patří i odbočka Battlefield Mobile (2022) a minimálně jedna, avšak spíš více Battlefield her, které vznikají ve studiu Ripple Effect (původní kancelář DICE v Los Angeles) a novém studiu EA v Seattlu, které řídí Marcus Lehto (VIP ze série Halo a tvář za neúspěšným Disintegration).