Převod hry z PS4 na PS4 Pro zabere 0,2 procenta času na vývoj
Tvrdí to architekt.
Tak už víme, proč poslední dobou vídáme tolik oznámení her s podporou upgradované konzole PlayStation 4 Pro (Alza.cz). Je to totiž brnkačka.
Architekt konzole Mark Cerny ze Sony prohlásil, že převést stávající hru, aby podporovala PS4 Pro, zabere vývojářům zlomek procenta z jejich celkového času na vývoj. Chcete-li to matematicky vyčíslit, odhaduje to na 0,2 % až 0,3 %.
"Od začátku jsme usilovali o to, aby takový upgrade byl pro tvůrce hotov velmi rychle. Proto očekáváme, že je velmi přirozené ze strany vývojářské komunity, aby naši platformu podporovali."
Pro Gamasutra také zdůraznil, že PS4 Pro nemáme brát jako start nové konzolové generace. Prý jen pokus o vdechnutí nové energie do stávající generace, což Sony vnímá jako pozitivní věc.
Otázkou samozřejmě je, jestli by náhodou nebylo lepší, aby převod her na PS4 Pro vyžadoval více času a byl složitější, abychom pak na výkonnějším hardwaru oproti běžné PS4 viděli citelnější změny, než jen pár kosmetitkých drobností jako podpora 4K rozlišení atd, které málokdo z hráčů v ČR využije kvůli absenci rozšířenosti 4K televize v domácnostech.