Přespříští Call of Duty se touží vrátit do druhé světové
Je tam ale několik překážek.
Také už jste trochu unaveni z toho, že se všechny vojenské first-person střílečky odehrávají v blízké budoucnosti a jsou tím pádem na jedno brdo? Tvůrci aktuálního Advanced Warfare možná budou mít řešení.
"Domnívám se, že hra nové generace, se současnými vysokými produkčními hodnotami a mohutností v období druhé světové války, něco jako Band of Brothers či Záchrana vojína Ryana, by byla úžasná," řekl Michael Condrey pro britský deník Metro.
Toto uvažování nahlas pochopitelně nezaručuje jistotu, že se příští Call of Duty opravdu vrátí do éry, které frčela před mnoha lety, ale pak se prakticky všechny zavedené série posunuly do pozdějšího období. Nicméně jak demonstroval úspěch Wolfensteina, publikum by o takovou hru mohlo mít zájem.
I pokud by CoD WW2 dostalo od Activision zelenou, na rozdíl od té zamýšlené third-person odbočky ve Vietnamu od téhož studia (možná by ušetřilo kus práce s recyklací?), nedočkali bychom se ho stejně dříve než za tři roky odteď. Důvodem je prodloužený vývojový cyklus a rotace tří studií, když díl na příští a přespříští rok obstarávají jiná studia Treyarch a Infinity Ward, tudíž tahle hra by se objevila až ve 2017.
Spoluzakladatel studia Sledgehammer Games nicméně přiznal jisté obtíže, které by mohly takové eventuální CoD z daleké minulosti provázet. Souvisí s novými pohybovými možnostmi, na které si hráči v TitanFall či Advanced Warfare dost zvykli, takže je otázkou, jak by pak fungoval multiplayer bez těchto vychytávek, jestli by nebyl moc nudný až obyčejný.
V jednom má ale Michael Condrey jasno: nikdy by se nepodílel na hře vystavěné na současných událostech okolo Islámského státu a extremistické organizace ISIS.