Přes milion kusů StarCraft 2: Heart of the Swarm za dva dny
Zapomeňte na SimCity, králem PC strategií jsme my.
Každá akce někoho na trhu vyvolá reakce nebo konsekvence. To se na školách učí v základech ekonomie a my tak dnes můžeme být svědky toho, jak se vše na sebe nabaluje, díky čemuž se toho více dozvíme, než kdyby k některému z úvodních kroků vůbec nedošlo.
Activision Blizzard se asi nemohli dívat na oslavu 1,1 milionu kusů SimCity a chtěli dát jasně najevo, kdo je tím králem na poli strategických her pro PC. Pochlubili se tedy, že oni stejný počet kusů (1,1 mil.) u StarCraft 2: Heart of the Swarm dokázali prodat za pouhé dva dny, zatímco konkurenční simulaci města od EA to trvalo dva týdny.
Jedná se o součet krabicovek a digitální distribuce, jejichž podíl bohužel prozrazen nebyl. "Rádi bychom poděkovali globální komunitě okolo StarCraftu za neuvěřitelnou vášeň a a podporu, kterou s HoTS prokázali. Vedle zbrusu nové singleplayerové kampaně jsme přidali tunu vylepšení, aby bylo větší zábavou nejen hraní, ale i sledování progamingových zápasů."
Šéf Blizzardu Mike Morhaime tím narážel na čísla na streamovací službě Twich, kde uvedení hry celkově sledovalo milion lidí a ve špičce 125 tisíc souběžně.