Přes milion hráčů přídavku Forza Horizon 5: Hot Wheels, aniž by byl na Game Pass
+ nadšený technický rozbor.
Nějakých dvacet milionu hráčů základní hry těchto závodů z loňského podzimu pro PC a Xbox se logicky promítlo i do popularity nedávno vydaného prvního přídavku.
Placené rozšíření Hot Wheels do Forza Horizon 5 tak už hrálo přes milion lidí. Vyplynulo to z oficiálních statistik o počtu uživatelů.
Důležité to je zejména z toho důvodu, že přídavek není nabízen v rámci Xbox Game Pass, čili lidé za něj musí normálně zaplatit zhruba 20 dolarů na Steamu či Microsoft Store.
Jak známo, DLC přináší vedle krkolomných visutých zatáček také desítku nových aut, včetně legendy 2000 Hot Wheels Deora II.
Nadšeni byli z Hot Wheels také kolegové z Digital Foundry v jejich technickém videorozboru.
Podle nich design prostředí a tratí opravdu vymačkává ze systému hry úplné maximum.
Jsou tam sice nějaké mušky - třeba že mraky jsou stále 2D, chybí deformace sněhu, na Xbox One S jsou modely v nízké kvalitě atd. - přesto jde po technické stránce o výrazný pokrok oproti minulým dílům, což se týká i renderování a kvality materiálů.
Výkon hry je prý podobný jako v základní Forza Horizon 5, načítání na Xbox Series X trvá 26 vteřin, kdežto na Xbox One S téměř dvě minuty.
V přídavku nicméně chybí raytracing odrazy, navzdory jejich přítomnosti v původním traileru. Jinak hra sází na dynamické rozlišení a 4x MSAA, na Xbox Series X pak šlape v obou režimech v 2160p.