Mortal Kombat X v pohybu a v detailech
O třech významných změnách v sérii.
Společně s premiérovým videem přímo z hraní tu konečně máme informace, jak výrazně se desátý díl bojovky od Warner Bros změní.
Aby postavy působily méně jako roboti, tvůrci zvýší počet animací jejich pohybu. Každý bojovník bude nyní existovat ve třech variantách, kterou si zvolíte před startem, a každá tato varianta odemyká různé speciální pohyby. Například za novou dámu D'Vorah můžete seslat na protivníka jedovatý sprej, nastražit past nebo seslat brouky, které ho na chvíli zaskočí. Výběr z různých variant má podle GameSpotu skoncovat s tím, že každý bojovník má pouze jeden styl hraní, nehledě na rozdílný oblek.
Oproti Injustice je interaktivních předmětů v prostředí prý méně, takže o nich už to tentokrát tolik nebude, spíš je máme vnímat jako drobnou pomůcku, navíc vypotřebovává staminu. Některé objekty z pozadí navíc mohou být spojeny, když se hráč zhoupne na několika stromech větví. Ukazatel staminy je v Mortal Kombatu též novinkou, ač teprve v rané fázi vývoje. Hodí se pro běh vpřed a dobije se za pár vteřin po použití. Celková rychlost se oproti minulému dílu zvedla, ale způsob obrany proti výpadům soupeře se nezměnil.
Níže vůbec první in-game screenshoty, vydání je plánováno někdy na rok 2015 pro PC, PS4, PS3, X360 a X1.
Původní zpráva z úterý - K vidění jsou známé postavy jako Scorpion či Sub Zero, interakce s prostředím a také mnoho různých typů zakončovacích úderů, tzv. fatalit, pro definitivní dodělání protivníka. Kamera se v nich přiblíží do detailu na jeho ulomenou hlavu či vyrvané srdce, což plynule přechází ze samotného boje.
Postavy také dovedou ve svůj prospěch využít různé předměty z okolního prostředí, podobně jako v Injustice. Došlo i na to slibované předvedení dvou nových bojovníků, kterými jsou jakási hmyzí dívka a master Blaster.