Překvapivý odklad Need for Speed PC na jaro
I netradiční důvod.
EA nepatří mezi firmy, které odsouvají jednu verzi multiplatformní hry na později, naopak až dosud vypouštěli všechny souběžně. Člověk by si také pomyslel, že když na tenhle díl byly dva roky času, že se vše stíhá. Ale není tomu tak, jak už naznačil betatest...
PC verze rebootu Need for Speed nevyjde začátkem listopadu jako ty konzolové (Alza.cz), nýbrž až někdy na jaře. Dnes to překvapivě oznámili na homepage i se zdůvodněním:
"Pečlivě nasloucháme komunitě a jedním z častých přání je odemčený framerate [aby hra mohla na nadupaném stroji běžet plynuleji]. Pochopili jsme, že to je pro PC hráče masivní priorita. Díky získání více času dokážeme zlepšit vizuální stránku hry na PC a také do této verze zahrnout veškeré updaty, které mezitím vyjdou pro konzole."
Paradoxně v den, kdy vypínají Real Racing a jiné starší mobilní hry, také EA zdůraznili, že NFS bude "živou službou", která se bude neustále měnit a zlepšovat. Zazněl slib častých obsahových rozšíření a výzev zdarma, abyste mohli lovit nové odměny a pokračovat v prozkoumávání hry.
UPDATE - bylo upřesněno, že na PS4 bude framerate zamčen na 30fps (stejně jako v minulém dílu Rivals). Jinak zůstává otázkou, proč studio Ghost Games vlastně neodemkne framerate v PC verzi až formou nějakého pozdějšího patche, který by nenutil k odkladu celé hry o několik měsíců. Že by to nějak souviselo s kauzou kolem Batmana a nezbývá moc času na optimalizaci ne tak důležité verze hry...? Žádné mikrotransakce dle FAQ v rebootu NFS každopádně nebudou.