Předvedení nadějného Nightingale od veteránů z Bioware
Surival ve Viktoriánském fantasy světě.
Když opustíte firmu, kde působíte dlouhých sedmnáct let, musí k tomu už být pádný důvod. Generální manažer Aaryn Flynn takto dal ve 2018 sbohem BioWare, kde dělal na Mass Effect, Dragon Age a Star Wars: Knights of the Old Republic, a založil si v kanadském Edmontonu studio Inflexion Games, kam za ním přešla řada vývojářů z Bioware.
Ta dnes v noci poprvé představila svůj projekt Nightingale, jehož testování začne na PC v roce 2022 (Early Access). Přihlásit se do něj můžete zde.
Půjde o onlinovku z vlastních očí v úplně novém sdíleném, Viktoriánském, fantasy otevřeném světě - se survivalem, craftováním (zbraně, nástroje a výbava z nalezených materiálů a surovin) a budováním. Tyto aspekty mají být důležitější než RPG. První video z enginu pre-alfy:
Budete tady prozkoumávat a snažit se přežít ve vzájemně propojené síti říší, které jsou mýtické, krásné a zároveň nebezpečné. Budou to lesy, bažiny i pouště, mezi nimiž obnovíte portály a dostanete se tak blíže k magickým rivalům lidstva.
Spojíte se s ostatními přeživšími, kteří jsou zde tzv. Realmwalkery, a rozdáte si to třeba i se střelnými zbraněmi s kreaturami z nejhorších nočních můr. Během toho se pokusíte najít cestu domů, jelikož si tu také postavíte své masivní obydlí či farmy. Základem všeho bude poslední baštva lidstva, město Nightingale.
Nightingale prý půjde hrát i samostatně, ale samozřejmě s dalšími živými hráči dáte své dovednosti dohromady a čelit výzvám společně může být snazší i zábavnější.
"Od začátku jsme věděli, že chceme vytvořit spletitý fantasy svět plný historie a života, jako v titulech, na nichž jsme dělali v minulosti. Říše tady budou rozlehlé a skrývají spoustu tajemství k odhalení, takže se nemůžeme dočkat, až tak hráči učiní," uvedli autoři.
Koncepční artworky: