Představení Scout Plasmidu z Bioshock 2
Rozličné možnosti pro jeho využití.
Scout je zcela nový typ plasmidu, který v příchozí hře Bioshock 2 nabídne alternativní herní strategii pro opatrnější hráče. Po aplikaci plasmidu se totiž budete moci oddělit od svého hmotného těla a ve formě jakéhosi neviditelného ducha pak především prozkoumat terén před vámi.
Nepřátelé přitom vaši netělesnou inkarnaci - ducha, neuslyší, zkrátka nebudou vědět o vaší přítomnosti, čehož půjde využít pro překvapivý útok. Neboť i v téhle formě bytí máte mít přístup ke všem drženým plasmidům. Nicméně další využití plasmidů je limitující v tom smyslu, že vás brzy poté čeká návrat do hmotného těla! Proto bude dobré zvážit, co v danou chvíli použít.
Představte si situaci, kdy při průzkumu (tedy pomocí onoho Scout plasmidu) narazíte na početnou skupinu splicerů, mezi nimiž se nachází veliký Brute Splicer. Použijete-li nyní plasmid Hypnotize a to právě na nejsilnějšího Brute Splicera v místnosti, může se tento postarat o její rychlé vyčištění! Nebo jinak - umístíte nedaleko speciální cyklónové nástrahy, pak se vrátíte do hmotného těla a vyvoláte hluk, čímž do zmíněných pastí vlákáte své soupeře, které jste předtím objevili na cestě před vámi.
Každopádně vaše hmotné tělo zůstává vždy zcela statické na místě, kde jste jej opustili, a pokud na něj bude veden útok, automaticky a okamžitě se do něj vrátíte.
Tvůrci zmiňují, že Scout plasmid do hry implementovali hlavně kvůli hráčům, upřednostňujícím obezřetnější postup. V jehož rámci prý bude možné, po příslušném upgradu Scout plasmidu, dokonce hacknout střelecké věže a bezpečnostní kamery.
Hra Bioshock 2 se dne 9. února objeví na PC a konzolích PS3 a X360.