Představena třída Rogue z Diablo 4
+ filmeček, obrázky, vlastní identita.
Zklamání z toho, že letos hra určitě nevyjde, kompenzoval Blizzard představením třetí herní třídy. Po barbarovi, kouzelnici a před druidem přišla na řadu Rogue.
"Je to adaptabilní, mrštná válečnice, která se může specializovat na boj na dálku nebo na blízko. Dokáže se nejlépe vypořádat s nepřáteli díky jejím zbraním, vykonat účinné kombo útoky i vylepšit její arzenál s vražednými lektvary či stínovou magií, které beztrestně zabijí démony," praví popisek.
Podívejte se na čtyřminutový trailer, který míchá filmeček s novými záběry z hraní Diablo 4:
Rogue je zdejší první třída založená na obratnosti, takže se herní styl bude podobat Demon Hunterce z Diablo 3 či Assassince z Diablo 2. Tvůrci prý vzali jako základ tuto třídu z jedničky, přidali tam některé oblíbené prvky i svěží nápady, které se jim zdály být pro tento účel vhodné. Cílem je, aby každá třída měla vlastní identitu.
Je to hybridní třída, takže se hodí na blízko i na dálku, užijí si i tedy ti vyznávající přepadení ze stínu. Postava si tyká s lukem, kuší, mečem i dýkou. Úplnou novinkou je tady Weapon Imbue systém, který ještě nebyl u žádné jiné třídy: jde o to, že jedním tlačítkem se sjednotí všechny vaše schopnosti do jednoho živlu (mráz, jed, temná magie).
Další vychytávkou ovlivňující hratelnost budou specializace, které získáte od NPC třídy Rogue v herním světě. Když pro ně splníte nějaký úkol, odemknou vám jednu určitou specializaci, která lze aktivovat. Na výběr bude Combo Points, Shadow Realm a Exploit Weakness.