Představena Forza Motorsport, která přifrčí do konce června
Info, obrázky, video.
Nejčastěji skloňovanými výrazy je, že vše bylo vytvořeno od nuly znovu. Nebo že to bude opravdový mezigenerační skok, co se týče vtažení do hry, detailů a realističnosti.
Studio Turn 10 si dává s pokračováním závodní série na silničních okruzích hodně načas (předešlý díl vyšel už ve 2017), ale zdá se, že výsledek bude stát vážně za to. Na Developer Direct došlo k představení nosných funkcí v sedmiminutovém videu.
Forza Motorsport pro PC a Xbox Series sice pořád nemá přesné datum, došlo však aspoň k upřesnění, že by to mělo být nejpozději do konce června 2023.
Největší hra série to bude třeba v tom, že v ní od začátku najdete celkem 500 automobilů, z nichž 100 bude ve Forza úplně nových. Můžete je sbírat a závodit s nimi, přizpůsobit si je k obrazu svému s 800 unikátními upgrady a modifikacemi.
Na vozy se bude postupně nabalovat špína z trati, stejně tak se budou realisticky poškozovat při bouračkách. Úchvatně působí raytracingové odrazy ostatních aut na karoserii přímo během závodu, nikoli jen v nějakých opakovačkách nebo průletech kamerou. Materiály a shadery byly udělány úplně nanovo a optimalizovány pro raytracing.
Tvůrci říkají, že pokrok ve fyzické simulaci bude zde větší, než jaké byly přechody mezi Forza 5, 6 a 7. Zajezdíte si ve 20 různých prostředích, z nichž část je fanoušky oblíbená, část nová, například Kyalami v Jižní Africe. Při vzniku tratí byly použity techniky jako photogrammetry či laserový sken, díky čemuž mají být desetkrát realističtější, například ohledně vegetace.
Novinkou ve Forza Motorsport bude dynamická změna denní doby, počasí i teploty vzduchu, což ovlivní chování aut a další věci, takže žádný závod nemá být stejný jako ten minulý. Zvukaři zase poprvé vše navrhli pro systémy Windows Sonic a Dolby Atmos, opět natočené od základů znovu, aby lépe vynikly zvuky turba, výfuků atd.