Předražené a nedoladěné. Takové jsou porty Ultimate Alliance
Ruce pryč.
Stalo se v podstatě pravidlem, že když je některá hra oficiálně oznámena pouhý den před jejím oficiálním vydáním (ač o ní dávno víme z úniků), znamená to, její kvalita nebude příliš valná. Když k tomu ještě přisadíte Activision, nechvalně proslulé odfláklými konverzemi (viz třeba Prototype či Deadpool), výsledek je prakticky zaručen.
Včera vypuštěné remaky Marvel: Ultimate Alliance se dle zkušenosti hráčů řadí mezi ty nejhorší porty letošního roku (na X1 vyjdou ve čtvrtek). Po zaplacení přemrštěné částky 40 dolarů za každý ze dvou dílů (či 60 za oba) získáte zabugované a nedodělané verze, aspoň na PC, kde navíc chybí DLC:
"Obě hry na rozdíl od Batman: Arkham Knight aspoň běží, ale blbne v nich přepínání rozlišení, nefungují tlačítka v novém menu, cutscény jsou rozmazané, zamrzají postavy ani se v nich nedá přenastavit ovládání, které má též zpoždění, a neřeší to ani gamepad," stěžuje si PCGamer s odvoláním na uživatelské recenze na Steamu či Redditu.
Podle něj je trochu jednička lepší než dvojka, přesto obě na isometrické rubačky trpí zastaralým konceptem, kdy boje působí přelidněně, repetitivně a těžkopádně. Odporuje to tvrzení výrobce, za nějž výkonný producent Mike Jones dopředu avizoval:
"Náš tým pracoval opravdu tvrdě na tom, aby vylepšil výkon, upravil uživatelské rozhraní, vylepšil grafiku a také aby hry byly kompatibilní s moderními platformami, díky čemuž hry běží opravdu hladce."