Předělávka GTA San Andreas do enginu Far Cry 5 působí lépe než oficiální remaster
Podívejte se na video.
Je to až skoro dojemný, typický příběh, jako by byl vyloženě napsaný pro média.
Rockstar se musel omlouvat za nevalnou úroveň remasterů GTA trilogie, kterou zkritizovala i technická analýza a musela být stažena z prodeje. A pár dnů poté se ve světle reflektorů objeví talentovaný nadšenec, který vytvoří hezčí předělávku, než je ta oficiální.
Borec s přezdívkami GHOSTinHELL / MapEditorMaster se rozhodl pustit do obřího sousta, kterým je převod celého Grand Theft Auto: San Andreas do Dunia enginu v editoru Far Cry 5.
Není to přitom nějaký zelenáč, za sebou už má třeba výtvory inspirované Dead by Daylight, Left 4 Dead či Starship Troopers.
Dává si prý pozor, aby cokoli, co spáchá, nebylo žalovatelné ze strany Rockstaru ohledně autorských práv, protože jak známo, Take 2 zařídili zastavení jiných obdobných projektů, např. fan-videa GTA San Andreas do Unreal Engine 4 či modifikace přinášející tu samou klasiku do GTA 5.
Veškerá grafika má být údajně udělána od nuly, bez použití podkladů či jakýchkoli souborů z titulů Rockstaru.
Zatím je pro ukázku hotova pouze Grove Street z obrovské mapy San Andreas, kde jsou všechny ulice, budovy, okolní křoví a v neposlední řadě i hlavní postava, která se velmi podobá hrdinovi z předlohy jménem Carl Johnson.