Předčasná recenze ELEX 2 říká, že to bude osmička, ale nejhorší má být grafika
Postřehy z GameStaru + obrázky.
Německý magazín GameStar si hodně pospíšil, aby vlajkový titul z domácí provenience stihl proklepnout ve velkém předstihu, téměř měsíc před vydáním plánovaným na začátek března. Ranou recenzi má aktuálně za placenou bránou.
RPG ELEX 2 v téměř hotové verzi (jen s pár technickými chybami) už dohrál do konce a předpovídá hodnocení 80 až 82 procent, přičemž jako nejhorší vlastnost označil grafiku. Zejména tváře postav prý mají působit jako voskové figuríny v muzeu, nevalně jsou na tom též animace a ovládání v boji (nemáte od toho čekat moderní AAA titul, zkrátka opět produkce Piranha Bytes).
Dokončení mu zabralo šedesát hodin, z nichž první polovina je o snaze vyhnout se nepřátelům (survival, časté ukládání pozice a načítání) i průzkumu, zatímco druhá polovina hlavně o bojích. Na příběhu je prý hodně znát, že mnohé jeho konce jsou otevřené pro další pokračování.
Hra je samozřejmě navržena pro fanoušky Gohticu a jedničky, mohou si vybrat ze čtyř obtížností, osmdesáti schopností (s jejich velmi dobrým stromem) a pěti frakcí, byť její volba není povinná (ale doporučuje se pro příběh). Rozhodnutí učiněná hráčem mají mít skutečný dopad na další vývoj.
Vrcholy ELEX 2 jsou úkoly, města a celkově herní svět, jehož velikost je podobná jako minule. Společníci mají vlastní příběhové linky, jsou tu tuny dialogů, zejména když přijdete do města jako člen jedné z frakcí.
Granátomety a raketomety slouží hlavně k odhození protivníků do dálky, nikoli k zabití. Létání má být vylepšeno a být zábavnější, ačkoli jeho využití je časově omezené, i po upgradu jetpacku.