Skip to main content

Předčasně ukliknutá recenze Horizon Zero Dawn

Co jsme se dozvěděli?

Protože pondělní embargo honit nebudeme (nutno více času na hraní než jen pár dnů) a naši recenzi tak Martin Zavřel záměrně cílí až na dobu okolo vydání na přelomu února a března (Alza.cz), pojďme se podívat na některé rané názory ze světa.

Engadget se zřejmě uklikl a zveřejnil svůj verdikt předčasně, což samozřejmě na internetu nemůže být úplně zapomenuto.

Redaktorka Jessica Conditt (ex-Joystiq) byla z této PS4 exkluzivity opravdu nadšená a chválila především vykreslení hlavní hrdinky i její osobní příběh, který vysvětluje mnohá tajemství. Např. odkud pocházejí mechanizovaná monstra, co tu chtějí či co se stalo s civilizací.

Watch on YouTube

Přiznala, že nikdy nebyla schopna dohrát hity jako Zaklínač 3, Dragon Age Inquisition či Skyrim, protože nedokázaly udržet její pozornost, což poněkud snižuje vypovídající hodnotu celé recenze. Ale v Horizon: Zero Dawn ji prý 30 hodin uteklo jako nic a přála by si klidně dvojnásobnou herní dobu.

To sice lze interpretovat různě, avšak i další lidé hlásí, že na dokončení hlavního úkolu potřebovali kolem 25 hodin. K tomu si přidejte ještě vedlejší herní náplň.

Watch on YouTube

Hra dle autorky náramně balancuje na pomezí mezi sci-fi a fantasy, když výsledek působí unikátním, svěžím a moderním dojmem. Představit si máte třeba postapokalyptický Fallout, ale v bujném prostředí. Robustní systém výroby, systém upgradů a arzenál prý působí přirozeně, takže naučené nové schopnosti vylepšují průběh bojů výborným způsobem.

A co na Horizon říkají jiní předčasní hráči z NeoGAFu? Nejhorší prý jsou podivné animace tváří, chybějící možnost napevno zaměřit nepřátele, příliš pomalý běh (i úskoky) otravuje v bojích. Občas prý dochází k chybné prolínání s vodou, sněhem či drátěnými pastmi. Pokud nejste zarytí přiznivcí craftování, má jít o zásadní negativní vlastnost hry, z níž tu okolo vidíte posledních pár oficiálních videí.

Watch on YouTube

Read this next