Skip to main content

Pravděpodobnost PC verze Final Fantasy 15 výrazně vzrostla

Tech-demo z GDC je tu.

Z posledních výroků představitelů Square Enix je patrné, že byli značně nervózní, jak bude Final Fantasy 15 (Alza.cz) na konzolích prodávané a zda tato série při značném experimentu nezemře. Cíl sice splnili, přesto nic neponechali náhodě a mají v rukávu snadno odhadnutelný záložní plán: konverzi pro PC.

Její pravděpodobnost po včerejší konferenci Nvidia na GDC výrazně vzrostla. Hra tam byla demonstrována na GTX 1080 ve SLI za pomoci různých vychytávek od tohoto výrobce grafických čipů, který by jistě nevěnoval tak lukrativní prostor něčemu, co by nevzniklo. Podávané to je na oko tak, že si obě firmy chtěly zkusit vzájemnou spolupráci a jak si bude současná verze enginu Luminous Studio Pro rozumět s GameWorks.

Watch on YouTube

Ač tedy zatím stále nejde o oficiální oznámení (odpověď producenta jen "bez komentáře") a vše momentálně běží jen jako technický test v kancelářích studia.... Zdá se z toho, že Final Fantasy 15 na PC bude mít znatelně lepší grafiku, hezčí textury, více polygonů, lepší správu tekutin a částicových efektů.

Velký rozdíl by měl být vidět hlavně na zpracování trávy, na kterou v rozlehlém světě této hry narazíte prakticky všude, a to díky modulu Turf z GameWorks. Spatříte prý tak v jednu chvíli více hustších stébel trávy a rostlin na louce než na PS4/X1, což je okamžitě patrné z tech-dema, zatímco modul Flow zase vyšperkuje oheň a související efekty při bojích. Upgrade získá i kožich zvířat, který bude dynamičtější, stejně jako vlasy lidských postav. Vydání si odvažujeme tipovat na konec letošních prázdnin - naše recenze FF15 je zde.

Read this next