Vývoj Aionguard pozastaven
Není příhodná doba pro nové značky.
Avalanche Studios, tedy autoři Just Cause 2 oficiálně pozastavili vývoj fantasy adventury Aionguard s otevřeným herním světem. Hra byla poprvé představena vloni na jaře a studio na ní prý pracovalo něco přes dva roky.
Aionguard měla být hybridem fantasy adventury, akce a strategie s "tisícihlavými armádami, samuraji, středověkými rytíři, i piloty z první světové". Podle šéfa firmy Christofera Sundberga se autoři pokusili hru nedávno svázat s nějakou licencí a zásadně ji proto proměnili, přesto si ale netroufají pokračovat v jejím vývoji v době dnešní ekonomické krize.
"S Aionguard se stalo to, že teď prostě není vhodná doba na nové značky," říká šéf firmy. Podle něj budou ale vývojáři o titulu dál rozmlouvat s vydavateli a doufají, že jednou ho budou moci přivést zpět k životu.
Sundberg také v rozhovoru řekl, že James Cameron's Avatar neměl být nikdy převeden ve videohru. "Nevím, jestli ta hra byla úspěšná, nebo ne, ale tituly s filmovou licencí na hry obecně vrhají špatné světlo."