Požadavky Take on Helicopters na hardware
Začnete dnes létat bez turbulencí?
Když jsem na E3 absolvoval předváděčku nové české hry Take on Helicopters, první, co jsem se zeptal tvůrce, byla otázka HW náročnosti. Přeci jen rozlehlá krajina 60 kilometrů čtverečních není jen tak.
Tehdy ještě odpovědět přesně neuměl, ale v souvislosti s dnešním vydáním digitálně distribuované verze hry dorazila od Bohemia Interactive Studia zpráva s oficiálními požadavky na počítač, na němž tyto civilní vrtulníky létají bez turbulencí. Zda mezi nimi je i ten váš, budete moci ověřit v druhé polovině listopadu, na kdy je slíbeno demo.
Eurogamer brzy zveřejní dojmy z hraní Take on Helicopters od Milana Bergmana, zatím malý úryvek:
Kromě tréninku jsem si vyzkoušel volný let nad městem Seattle a také dvě ostré úkolové mise. Zatímco volné létání nad krajinou bylo super pro kochání se okolním prostředím, úkoly už vyžadovaly poměrně velké soustředění. V první misi jsem osedlal lehký vrtulník a zaletěl na místo určení. Po přistání jsem coby pilot musel vystoupit ze svého stroje a dojít pěšky na místo setkání s partičkou drsných chlapíků s puškami, kteří mi vysvětlili, že budeme provádět cvičení a já se budu muset za letu řídit jejich slovními pokyny. Následoval brutální let těsně nad vrcholky stromů a divoké manévry při přistání a opětovném vzletu. S touhle misí můžou mít problém i zkušenější piloti, protože létat takhle nízko představuje slušnou zkoušku zručnosti, ale na druhou stranu je to pěkná výzva.
Druhá úkolová mise byla o poznání klidnější, nicméně procházka to taky nebyla. S vrtulníkem střední váhy bylo potřeba zaletět nad staveniště uprostřed mrakodrapů Seattlu a zaviset se spuštěným lanem nad bednami s materiálem. Po přivázání nákladu jsem musel postupně přepravit několik beden z místa A do místa B a zase opatrně vyložit. Tahle mise tedy nebyla o prudkých manévrech, ale naopak o milimetrovém zvládnutí ovládání vrtulníku... [více brzy v dojmech]