Poučený Supreme Commander 2
Vyvaruje se chyb v multiplayeru Demigodu.
Na letošní E3 nechybí ani Chris Taylor a jeho Gas Powered Games, kteří novinářům předvádí první hratelnou ukázku své sci-fi strategie Supreme Commander 2.
Ta bude sdílet engine s nedávno vydaným Demigodem, což v přítomných probudilo obavy, aby hru nestihly také stejné potíže se síťovou hrou. "O těchto problémech víme," ubezpečoval nás Taylor. "A v jejich důsledku jsme rozhodli, že Supreme Commander 2 v žádném případně nepoběží na technologii Impulse, která hráčům Demigodu zapříčinila tak nešťastné potíže s multiplayerem."
Taylor také hodlá rozvíjet jednu z charakteristických vlastností jedničky, možnost oddalovat a přibližovat mapu ze satelitního pohledu (vzdáleného stovky metrů nad bojištěm) až těsně k zemi. "Zoomování chceme v druhém díle vylepšit, aby fungovalo trochu rychleji a plynuleji. A díky nové vizuální stylizaci bude rozeznávání jednotek při velkém oddálení snažší," dodal.