Skip to main content

Potvrzeno, Mass Effect 4 vynechá staré konzole

Zkopíruje šablonu Dragon Age Inquisition či ne?

Šéf studií BioWare se nemohl dívat, jak se přes zahraniční podcasty šíří různé drby, tak raději veřejně vystoupil na NeoGAFu a odhalil pár nových informací o Mass Effect 4 (pracovní označení), než aby nechal projektu škodit.

Šlo o to, že někteří novináři si stěžovali, když kdesi zaslechli, že hra se má údajně až příliš podobat Dragon Age: Inquisition. Tyto závěry učinili zřejmě z využívání stejného Frostbite enginu, některých dalších technologií z Dragon Age i z budování rozsáhlých oblastí, které můžete prozkoumat stejně jako v listopadovém fantasy RPG.

Aaryn Flynn z BioWare proto uznal za vhodné, že je potřeba to vyjasnit:

"Jsme pyšní na vše, co jsme s Dragon Age Inquisition dokázali, ale to neznamená, že se z něj stane šablona pro jiné chystané hry. Každá herní série musí něčím inovovat a vylepšovat zážitek v tom, co je pro ni samotnou nejlepší. Nikoli převzít koncept z jiné hry, protože ta s ním uspěla."

Dodal, že zbavení se verzí Mass Effect 4 pro staré konzole PS3/X360 mělo mnohem větší dopad na cílovou hratelnost než to, co se jim povedlo s Dragon Age. Je to vůbec poprvé, co vývojář nepřímo prohlásil, že hra bude existovat pouze pro nové konzole a PC.

"Příští Mass Effect bude stavět na vlastní úspěšné minulosti než na Inquisition. Jako příklad si vezměme vozítko Mako, které bylo v předvedeném prototypu i v prvním dílu. Jeho návrat více souvisí s vědomím, že kolem vozítka můžeme vytvořit lepší herní zážitky než předtím, a nijak to s Dragon Age nesouvisí."

O hře více čtěte v kompletním zpravodajství.

Watch on YouTube

Read this next