Potvrzeno, Mass Effect 4 vynechá staré konzole
Zkopíruje šablonu Dragon Age Inquisition či ne?
Šéf studií BioWare se nemohl dívat, jak se přes zahraniční podcasty šíří různé drby, tak raději veřejně vystoupil na NeoGAFu a odhalil pár nových informací o Mass Effect 4 (pracovní označení), než aby nechal projektu škodit.
Šlo o to, že někteří novináři si stěžovali, když kdesi zaslechli, že hra se má údajně až příliš podobat Dragon Age: Inquisition. Tyto závěry učinili zřejmě z využívání stejného Frostbite enginu, některých dalších technologií z Dragon Age i z budování rozsáhlých oblastí, které můžete prozkoumat stejně jako v listopadovém fantasy RPG.
Aaryn Flynn z BioWare proto uznal za vhodné, že je potřeba to vyjasnit:
"Jsme pyšní na vše, co jsme s Dragon Age Inquisition dokázali, ale to neznamená, že se z něj stane šablona pro jiné chystané hry. Každá herní série musí něčím inovovat a vylepšovat zážitek v tom, co je pro ni samotnou nejlepší. Nikoli převzít koncept z jiné hry, protože ta s ním uspěla."
Dodal, že zbavení se verzí Mass Effect 4 pro staré konzole PS3/X360 mělo mnohem větší dopad na cílovou hratelnost než to, co se jim povedlo s Dragon Age. Je to vůbec poprvé, co vývojář nepřímo prohlásil, že hra bude existovat pouze pro nové konzole a PC.
"Příští Mass Effect bude stavět na vlastní úspěšné minulosti než na Inquisition. Jako příklad si vezměme vozítko Mako, které bylo v předvedeném prototypu i v prvním dílu. Jeho návrat více souvisí s vědomím, že kolem vozítka můžeme vytvořit lepší herní zážitky než předtím, a nijak to s Dragon Age nesouvisí."
O hře více čtěte v kompletním zpravodajství.