Skip to main content

Potvrzeno, že Crash zařídí vzkříšení klasik Activision

+ nová značka Blizzardu.

Odbyt konzolových her padá, stejně jako krabicovek, naopak výrazně rostlo PC. Finanční výsledky Activision za jaro jsou zkresleny tím, že neměli žádný velký trhák. Tedy až na Crash Bandicoot PS4 (Alza.cz z konce června:

"Překonal naše nejdivočejší očekávání a přinutil nás, abychom začali přemýšlet o jiných klasických značkách v našem katalogu, které bychom podobně oživili," uvedla firma před akcionáři.

Nechtěla sice ještě nic oznamovat, ale je prý jisté, že v tomto směru od nich uvidíme další podobnou aktivitu, aniž by nutně muselo jít pouze o remastery, klidně to prý mohou být rebooty něčeho starého pro současné platformy.

Watch on YouTube

Activision se také vyjádřili ohledně nové herní značky, kterou chystá Blizzard: prý je v lepší pozici než cokoli předtím (narážka na zrušený projekt Titan), byť stále probíhá jen prozkoumávání možných nápadů.

Počítat máme s tím, že ještě zabere spoustu času, než z toho něco uvidíme - protože "dostat hry na kvalitativní úroveň Blizzardu vyžaduje čas" a stále platí pravidlo, že "raději něco vůbec nevydat a zrušit, než aby to zklamalo fanoušky".

Zatím to je takový inkubátor, který vedou nejzkušenější designéři studia, s uvažováním o cílení hlavně na mobily, kde na to dle názoru studia čeká početné publikum.

Read this next