Potvrzeno Crysis Remastered, už i teaser, datum vydání a detaily
UPDATE 2.
UPDATE 2 - Crytek v oficiální tiskovce stanovil vydání neurčitě na léto tohoto roku. CEO studia Avni Yerli je potěšen, že mohou na této sérii opět praacovat (společně se Saber Interactive, tvůrci World War Z) a přinést všem fanouškům i nepoznamenaným hráčům remaster, jaký si zaslouží.
Předělávka se zaměří jen na singleplayerovou kampaň, ne na mulťák. Oslní texturami ve vysoké kvalitě, vylepšenými grafickými podklady, temporal anti-aliasingem, SSDO, SVOGI a efektem depth of field. Vedle toho dostanete nové nastavení nasvícení, motion blur, parallax occlusion mapping, nové částicové efekty, volumetrickou mlhu, paprsky světla, hezčí vegetaci, softwarový raytracing atd.
UPDATE - venku už je krátké teaser video:
Tak dlouho se vábilo hláškami o Nomádovi na Twitteru, až se homepage utrhla a našlo se na ní vše ještě před oficiálním oznámením.
Dnes v poledne byl ve zdrojáku webu Cryteku nalezen nosný artwork pro Crysis Remastered, čímž se potvrdily zvěsti ze začátku týdne.
Předělávka prvního dílu legendární FPS z překrásného prostředí tropického ostrova kupodivu vyjde vedle PC, PlayStation a Xbox také na Nintendo Switch s mnohem méně výkonným hardwarem (ale zase to je 13 let stará hra, co jela i na předešlé generaci konzolí).
V popisku se praví (thx RobotBrush):
"Hra od tvůrců Far Cry, Hunt: Showdown a CryEngine nabídne fanouškům first-person stříleček tu nejlépe vypadající, vylepšenou a inovativní hratelnost, což je vyzve k přežití v reálném čase."
Crysis Remastered prý přinese nové grafické vlastnosti, textury ve vysokém rozlišení a vlastní řešení raytracingu v nativním renderování přes API CryEngine.
Oficiální tiskovku a trailer lze čekat v řádu hodin.
Před dvěma dny Crytek nahodil poslední tweet s vábením. Také sháněl technického ředitele na ještě neohlášený AAA titul, čímž se patrně Crysis Remastered nemyslelo.