Potvrzena účast Certain Affinity na budoucnosti Halo Infinite, asi směrem k Battle Royale
Už oficiálně.
Neklidnou, nespokojenou až frustrovanou komunitu okolo Halo Infinite, které dochází trpělivost s odklady a nenaplněnými sliby, to prostě chtělo ukonejšit i něčím jiným než jen teaser videem a termínem druhé sezóny.
Aby fanoušci Master Chiefa opravdu uvěřili, že je čeká zářná budoucnost a že hra bude jen vzkvétat, přišel Microsoft s dalším oznámením, které působí nenápadně, ale může se časem přerodit v něco velkého.
Studio Certain Affinity, které dosud fungovalo jako podpůrné pro sérii Halo (pomáhalo s dvojkou, Reach, čtyřkou i Master Chief Collection, vedle např. Call of Duty), získalo na důležitosti.
Bylo totiž oznámeno, že se prohloubilo jeho napojení na sérii Halo a že vezme Infinite "do nových a vzrušujících výšin".
Certain Affinity konkrétně řekli, že sice byli součástí série Halo po uplynulých 15 let, ale teď jim 343 Industries svěřili něco zásadnějšího, co celou hru posune dál.
S tím samým přišel už letos v lednu server WindowsCentral, když tvrdil, že tam mají pracovat na nějakém herním režimu pro Halo Infinite, který by mohl být novým uchopením myšlenky Battle Royale. Pracovním názvem režimu má být Tatanka.
To sice tedy zatím Microsoft nepotvrdil, ale když se zdroj nepletl s účastí studia na Halo, tak by mohl mít dobré informace i s tím, na čem bude dělat.