Skip to main content

Potenciál PS4 a X1 se prý ještě zdaleka nevyždímal

Myslí si to prezident Take 2.

Výroky o tom, jak se výkon konzole vyždímal na maximum, patří do standardního slovníku marketérů a zaznívají i teď, pouhý rok a půl po uvedení na trh. Když si je dá člověk do souvislosti s děním kolem hlavních her, u kterých vývojáři i po vydání usilovně bojují o každý snímek za sekundu navíc, skoro by se tomu dalo i věřit.

Strauss Zelnick, prezident vydavatele 2K, má ale odlišný názor. Na rozdíl od slov o příběhovém DLC pro GTA 5 tentokrát nepochybně dobře ví, o čem mluví:

"Teprve naplno zjistíte, co všechno technologie PlayStation 4 a Xbox One dokáže. Sice jsme už pár her na současné konzole vydali, ale nemyslím si, že bychom byť jen vzdáleně viděli, co všechno se pro ně dá vytvořit, a to je z našeho pohledu super vzrušující. Platí to pro spoustu našich titulů a doufám, že ideálně pro všechny z nich," prohlásil minulý týden na konferenci v New Yorku, čímž klidně mohl myslet i Mafia 3 nebo Red Dead Redemption 2.

Na stejné akci také prozradil, že série BioShock se už prodalo 25 milionů kusů (z toho BioShock Infinite zařídil 11 milionů) a že nadále zůstává klíčovou pro 2K. Jak známo, po odchodu Kena Levine a zavření Irrational Games se o příští díly postarají 2K Marin, tvůrci dvojky.

"Bioshock má před sebou spoustu prostoru k růstu, jak co do kreativity, tak i komerčně. Musíme si jen odpovědět na otázku, jak toho správně dosáhnout," uzavřel Zelnick, který také odteď považuje Evolve za "permanentní značku".

Read this next