Potenciál DLC pro Detroit a touha vytvořit příběhovou multiplayerovku
David Cage hovoří.
U jiných her už touto dobou, měsíc po vypuštění, většinou známe přesné plány přídavného obsahu a updatů. Ne tak ovšem u Detroit: Become Human (Alza.cz), přestože se dobře prodává.
Otázka, které čelil slavný designér David Cage v nedávném Reddit AMA, proto byla jasná: jak to vlastně bude s DLC pro tuto PS4 exkluzivitu a co hodlají podniknout dál?
"Máme u nás v Quantic Dream takovou politiku, že nikdy neděláme pokračování jen pro rychlé peníze, na to si našich fanoušků příliš vážíme. V rozhodování, co dál, se řídíme hlavně vášní. Jelikož jsme si však prací na Detroit nesmírně užívali, uvažujeme i o mnoha dalších příbězích, které v tomto světě mohou být odvyprávěny."
Cage dokonce už dříve, jen tak sám pro sebe, napsal příběhové pozadí pro všechny postavy ve hře, takže má velmi dobrou představu o tom, co zažili, než děj hry začal. Nic z toho zatím nenašlo uplatnění, ale budou se prý muset rozhodnout, co upřednostní - jestli hráči chtějí raději plnohodnotné pokračování s vyšetřováním Connora nebo spíš DLC o všech ostatních postavách.
Za pozornost stojí i nastínění dalších plánů tohoto kontroverzního francouzského studia, nad rámec Detroit, viz další odpověď tvůrce z AMA:
"Hrozně by mě už dlouho zajímalo vytvoření příběhové multiplayerové hry. Samozřejmě v tomto směru existují některé kreativní a technické překážky, které by se musely překonat, a také musíte mít správný příběh k odvyprávění, ale tenhle nápad mě opravdu vzrušuje. Jinou věcí je přesvědčení vydavatele (Sony), aby tomu dal zelenou, ale rozhodně jde o něco, co bych rád zkusil v blízké budoucnosti."