Postavy v The Order: 1886 z rekordního počtu polygonů
Chlubí se tím výrobce.
Každá hlavní postava v chystané PS4 exkluzivitě The Order: 1886 má být složena ze 100 tisíc polygonů. Mezi ně se počítá 250 kloubů jen na hlavě a 130 smíchaných tvarů v tváři.
Tvrdí to Andrea Pessino, zakladatel a technický ředitel kalifornského studia Ready at Dawn, na Twitteru.
U konzolových her to má být bezprecedentní číslo. Pro srovnání některé jiné hry, u kterých bylo shodný údaj publikován: Kratos z God of War měl jen 20 tisíc, hlavní postava v Heavy Rain 15 tisíc, Lee ve Walking Dead 5 tisíc a Marius v RYSE 85 tisíc polygonů.
The Order: 1886 z důvodu této grafické vybroušenosti, která si v ničem nezadá s renderovanými filmečky z jiných her, poběží ve 30 fps a nebude obsahovat multiplayer, aby se zbytečně netříštily síly.
Pár starších obrázků z focení skutečných osob coby předloh a jejich převodu do hry, která však podle preview z minulého týdne exceluje pouze vizuální stránkou, takže zatím panují obavy z vesměs obyčejného stylu hratelnosti.