Skip to main content

Poslední deníček o mulťáku, tabletové aplikaci a technologii Watch Dogs

Pokud vám ještě nelezou ušima při přepálené kampani.

Hlavní programátor hovoří mimojiné o komplexní simulaci vodní hladiny a větru, čímž chtěli poukázat na tato specifika skutečného Chicaga. Důležité pro ně bylo i to, aby město žilo a na ulicích se pohybovalo hodně obyvatel, přičemž v jejich hustotě vidí budoucnost takových her v otevřeném herním světě. Díky novým konzolím prý bude prostředí mnohem interaktivnější a plnější obsahem, s více NPC postavami na scéně ve srovnání s hrami ze staré generace.

Watch on YouTube

"Nápad na zdejší multiplayer vznikl velmi přirozeně, když hra pojednává o hyperkonektivitě. Zrodila se tak online dynamika, kterou jste vy sami nutně nevyvolali, nýbrž vyplývá z paranoii okolo počtu bezpečnostních kamer. Soustředili jsme se na to, abyste opravdu cítili, že se na vás někdo jiný živý dívá, abyste pochopili, jak mocné to je. Že když skenujete okolní lidi, najednou se můžete stát obětí někoho podobného jako vy a tohoto hackera vystopovat," vysvětlují vývojáři z UbiSoftu Montreal v druhé polovině posledního deníčku o Watch Dogs.

O mobilní a tabletové aplikaci tvrdí, že to je vlastně plná hra, která vyjde pro iOS a Android souběžně s hlavními verzemi a bude k downloadu zdarma. Vaším úkolem bude ovládat celé město na interaktivní mapě a zastavit Aidena Pierceho, který všechno hackuje, protože pracujete pro firmu, která systém CtOS vyrobila. Pod kontrolou tak budete mít semafory, mosty či sloupky na silnici, a kdo bude chtít, může vás vyzvat na souboj připomínající hru kočky s myší.

Je tomu pár dnů, co jsme se oficiálně dozvěděli, že ani na jedné z konzolí Watch Dogs nepoběží v rozlišení 1080p, jak slibovala reklama Sony. Nakonec to bude na PS4 "jen" v 900p a na Xbox One pouze v 792p, s počtem snímků 30 fps na obou konzolích, tudíž nejlepší by měla být PC verze.

Read this next