Skip to main content

Poruchovost X360 se ustálila na 54%

Nový průzkum mezi pěti tisíci uživateli.

Výsledky průzkumu, které se objevily na stránkách amerického herního magu Game Informer, asi mnohým hráčům neřeknou nic nového. Zato svědčí o aktuální situaci na tomto poli a jestli se už nějak na výsledcích stihly projevit kroky Microsoftu pro snížení počtu defektů.

Z ankety mezi pěti tisíci čtenáři vyšlo, že nejvíce poruchovou konzolí současnosti (a patrně i celé herní historie) je Xbox 360, kde se každý druhý model porouchá - přesně to je 54%. Zatímco u konkurenční PS3 to má být pouze každý desátý model. Nejlépe si v tomhle směru vede Wii, nicméně ta má být v amerických domácnostech u většiny uživatelů zapnutá ani ne hodinu denně a proto i méně častěji odchází. Naproti tomu X360 má běžet dokonce 3-5 hodin denně.

Průzkum dále naznačil, že američtí hráči nejsou dvakrát spokojení se servisem od Microsoftu, celý měsíc na výměnu či opravu konzole mnozí vidí jako chybu - tím spíše, že u PS3 a Wii to má trvat jen týden. Takže nepřekvapí, že se službami Microsoftu je spokojeno necelých 38% amerických hráčů, zatímco u PS3 a Wii je to přes 50% hráčů. Jaká je vlastně zkušenost v Česku - zaslouží si u nás Microsoft pochvalu za způsob a svižnost, jakou tu podobné reklamace řeší? Podělte se o své názory.

Při tomhle celém povídání, které je zaměřeno na americký trh, ovšem nelze nevidět jednu dosti zásadní skutečnost. Pouze 3,8% hráčů je rozhodnuto nekoupit si další X360 v případě jeho selhání. Tak tomu se tedy říká správná loajalita!

Read this next