Skip to main content

Porovnání Mass Effect: Andromeda PS4 a PS4 Pro

A technické zákulisí.

EA DICE nedávno uspořádali prezentaci tzv. checkboard renderingu na PlayStation 4 Pro. Přestože se její většina týkala zákulisního řešení a odborných termínů, běžní hráči tam dostali vůbec první srovnání rozdílů v Mass Effect Andromeda (Alza.cz) na PS4 a PS4 Pro.

Jak podle Gearnuke vysvětlil Graham Wihlidal z DICE Labs, toto sci-fi RPG běží na stejné verzi Frostbite enginu jako podzimní Battlefield 1.

Jeho řešení 1800p checkboard renderingu je prý vyhovující, aby hra BioWare šlapala v pěkné grafice a stabilním frameratu. Když se vývojáři snažili o zobrazení Andromeda v nativním 1800p (nikoli checkboard renderingu), PS4 Pro nestíhala rozumně plynulý chod. Oproti tomu na standardní (staré) PS4 bude v rozlišení 1080p a na Xbox One v 980p.

Read this next