Porodní bolesti Red Orchestra 2
Pár rad, jak zlepšit plynulost.
Tento týden úplně potichu vyšel druhý díl válečné střílečky Red Orchestra. Potichu hned z několika důvodů. Peníze na marketing utratil výrobce jen na ryze-a-jen PC webech (RockPaperShotgun, PC Gamer...) nevypustil k tomu nové informace či materiály ani neposkytnul hru na recenze v předstihu, což by stejně u multiplayerovky bez hraní s ostatními moc dobře nešlo.
Nicméně jak se dalo čekat, u hry z Ruska (jak zasazením, tak distributorem 1C) se nevyhnuly porodní bolesti. Aspoň podle redaktora časopisu SCORE Tomáše Junga, který na svém Twitteru o Heroes of Stalingrad napsal pár zajímavých příspěvků.
"Nevydžel jsem čekaní na patch, hraju RO2 i tak. Lidi nelámejte nad ní hůl, je to svým stylem dosud neviděná multiplayerovka," prohlásil. Pro zlepšení plynulosti hry doporučuje manuálně editovat konfigurační soubory a vypnout efekty Bloom, Motion Blur, Ambient Occlusion a Framerate Smoothing.
Tomáš Jung ze SCORE si jinak všiml, že nefungují statistiky a zaznamenávání killů. Singleplayer z Red Orchestra 2 je podle něj k ničemu, vhodný jen pro nováčky, aby si otestovali zbraně, protože s tupým AI se hrát moc nedá.
Eurogamer publikuje svou recenzi koncem září, tady je startovní trailer: