Podrobnosti o Payday 3 zasazeném do New Yorku
Doba se změnila.
K příležitosti vysílání pro oslavy 10. narozenin prvního dílu nám Starbreeze konečně poskytli první pořádné detaily o Payday 3, velmi dlouho vyvíjeném nástupci kooperativní akce o bankovních lupičích.
Ředitel Erik Wonnevi tam třeba prozradil, že hra bude zasazena do New Yorku, který prý bude živoucí a enormní reprezentací tohoto města, čili bude tady vážně velké.
Díky využití Unreal Engine 4 má být prostředí mnohem propracovanější a reagovat na činy hráče. Ze změny enginu jsou prý vývojáři nadšeni, protože minule byl Diesel engine velkým problémem při snaze o zachování parity mezi PC a konzolovkami Payday 2.
Novým zvratem v ději se stane, že média budou sledovat kroky gangu i jeho nedostatky, z čehož se pro vás může vyklubat nejeden zádrhel...
Payday 3 se jinak odehraje několik let po událostech Payday 2, v němž gang ukončil svou kariéru a vrátil se do normálního života. Od té doby se ale svět Payday ztransformoval do digitálního věku, se softwarovými giganty, kryptoměnami, sledováním každého kroku a temným webem, což vše sehraje roli v nových hračkách, výzvách a příležitostech.
Ve třetím dílu hry se ale vrátí původní čtyři známé postavy - Dallas, Hoxton, Chains and Wolf. Prý budou okolnostmi donuceny vydat se zpět k lupičské kariéře.
O hratelnosti jako takové se ještě nic neví, nicméně máme aspoň pár dalších artworků: