Princip herního módu Overrun z Gears of War: Judgment
Spojuje v sobě režimy Horda a Bestie.
Po několika videích z minulého týdne přispěchal český Microsoft se zprávou věnovanou Gears of War: Judgment, což v březnu - navzdory povaze odbočky multimimilionové série a podepsání jiným studiem než Epic (People Can Fly) - může být na X360 hitovka, aspoň to mezi ně dopředu pasují zahraniční obchody. O co tedy půjde v novém multiplayerovém módu OverRun?
Spojuje v sobě herní režimy Horda a Bestie známé již z dřívějška. Hráči si tak mohou vybrat, zda se budou bránit jako jednotky COG nebo se raději zúčastní masivních útoků v řadách armády Locustů. S každým úspěchem se pak pojí postup na vyšší úroveň a odemykání nových zbraní a schopností.
Objeví se i zcela nová prostředí jako například mapa Island, zasazená na souostroví poblíž pobřeží Halvo Bay sloužící jako armádní zásobovací centrum. Jednotlivé ostrovy propojené soustavou tunelů a mostů tvoří dohromady zakázanou zónu, kam se civilisté nesmí ani přiblížit.