Ponorková nemoc u českých tvůrců Husitů
Další blog Dana Vávry o stresu okolo videa.
Domácí Warhorse Studios dnes zveřejnili další blogový příspěvek, ve kterém Daniel Vávra popisuje, s jakými obtížemi musejí ve studiu zápasit při tvorbě husitského RPG. Patrně jen zpětně popisuje události staršího data, neboť zmiňovaná třítýdenní túra pro nalezení vydavatele proběhla již před několika měsíci a stále se neví její výsledek. Současně s tím byl vypuštěn nový oficiální artwork:
Katalyzátorem napětí v Karlíně se prý toho času stala tvorba videa ze hry, které nemělo být jen tuctové, nýbrž i s akčním začátkem, který nastíní příběh. Jenže jim v cestě stála spousta překážek, zejména grafické povahy nebo s enginem, ale i nedorozumění uvnitř týmu.
Dozvíte se také, jaké schopnosti by dle Vávrova názoru měl mít při komunikaci s ostatními autory kreativní ředitel projektu, aby se předešlo zbytečným hádkám, které asi nevyhnutelně patří ke každému kreativnímu procesu. A kdo bude číst pozorně, mezi řádky tam najde i odhalení některých vlastností dosud neohlášené hry o Janu Žižkovi, kterou minimálně v počátku financoval miliardář Zdeněk Bakala, aktuálně propíraný v médiích kvůli zastavení těžby v ostravském dolu Paskov: