Gears of War 3 se ponaučí z chyb
CliffyB: Asteroidy v Dead Space byly na nic.
Epic si sice na odezvu fanoušků potrpí, ale bezhlavě se jí neřídí. To vyplývá z rozhovoru, který Cliff Bleszinski poskytl Gamespotu na téma Gears of War 3.
"Když se zajímáme o to, co by fanoušci chtěli přidat do hry, nejprve hledáme na Twitteru, diskusních fórech a sociálních sítích," řekl Bleszinski. "Pak je třeba dát věci do perspektivy, protože ne všechno, co se dočtete, musí být nutně pravda."
Jako příklad uvádí soutěž o nejúčinnější zbraň. Fanoušci se prý jednoduše shodli na uřezané brokovnici, ale podle statistik o nejúčinnější zbraň rozhodně nejde. "Nakonec musíme zvážit, jestli na tu případnou novinku máme sami žaludek. Když bychom jí nevěřili ani my, nemá cenu se s tím párat," dodal Bleszinski.
Ukázkou špatného herního designu byla podle něj třeba asteroidová scéna z prvního Dead Space. "Když jsem si tu hru koupil, dával jsem peníze za to, abych zabíjel Nekromorfy a byl u toho vystrašený, ne abych hrál Asteroids," vysvětluje.
"A my jsme stejnou chybu udělali ve scéně s tankem v druhém díle Gears of War. Lidé chtěli sledovat příběhy Marcuse, Doma, Colea a Locusta a při tom krájet potvory motorovými pilami, ne navádět tank přes křehký led."