Pokračování Shadow of Mordor bude o Sauronovi
První hra měla být jen ochutnávkou Nemesisu.
Opodstatněná obvinění z kopírování Assassina se rychle zapomněly, zastínila je nesporná kvalita této fantasy akce ze Středozemě. Náš recenzent Michal Jonáš dokonce Shadow of Mordor během podzimu dohrál na 100% a zabralo mu to celkem 59 hodin:
"Já vim, že je to občas stereotypní mlátička s chybým dějem, ale prostě mne to bavilo a nemohl jsem si pomoct. Ještě teď nad tím kroutím hlavou, já, znuděný herním průmyslem a stovkami testovaných her, běžně u ničeho nevydržím ani základních hodin deset. Nu, občas vám prostě přeskočí a paříte a paříte..."
Všechny takové potěší čerstvá zpráva o přípravě pokračování tohoto herního Pána Prstenů. Potvrdil ho šéfdesignér Michael de Plater v rozhovoru pro GameSpot:
"V prvním dílu Mordoru jsme se ani nedostali pod povrch toho, co všechno bude jednou možné provést s hlouběji propracovaným Nemesis systémem. Byly to teprve naše dětské krůčky naznačující, o co se pokoušíme. Podobně jako Ken Levine s BioShockem necháváme hráče, aby si ve hře reagující na jeho činy odvyprávěl vlastní dobrodružství, ne aby prožil nějaké námi dopředu ukuchtěné," vyzdvihl tvůrce.
V pokračování - kterého se prý hned tak nedočkáme, až za pár let - by rád hlouběji prozkoumal vztah mezi princem Celebrimborem a Sauronem, i evoluci jeho postavy. Tedy něco jako v jedné příběhové DLC misi The Bright Lord Story Mission ze Season Pass, ale v mnohem větším měřítku.
"Už jsme začali zkoumat, jak rozvinout obrovský potenciál Saurona. Je totiž neuvěřitelně silným záporňákem a s tím souvisí i zapojení jeho posluhovačů do hry, ve které bychom chtěli přiblížit jejich charaktery," prozradil de Plater pro GS. Minule mu přišlo nesmírně zajímavé, když se Orkové v prvním dílu postavili proti sobě, takže pak Talion nebyl jediný jejich nepřítel.