Podzemní lokace z Crackdown 2
A v čem se hra změní po druhém dílu.
Third-person akce Crackdown 2 se možná bude pyšnit otevřeným prostorem a rozsáhlými exteriéry, ne všechen čas v ní ale strávíte na vzduchu.
Tvůrčí ředitel hry, Billy Thomson, se totiž na nedávné novinářské předváděčce zmínil o podzemních úrovních. Těch ve hře najdete celkem devět a co do rozsahu mají být o trošičku menší, než třeba úroveň Refinery, kde se v první hře skrýval boss jednoho gangu.
Cílem tvůrců mimochodem také je, aby Crackdown 2 běžel na konstantních 30 snímků za vteřinu. "Prostě budeme pořád přidávat další a další věci, dokud se přes to nepřehoupneme. Protože aby to dávalo smysl, musí to být opravdu rovných třicet, na frame přesně. Dokud to nepřekročíme, nic nám nebrání v přidávání dalších a dalších věcí."
Thomson také na závěr ujistil hráče, že herní svět se po druhém díle patřičně změní. "Až se dostaneme k vývoji Crackdown 3, celé to pořádně překopeme. Ale pro druhý díl dávalo smysl se držet už známého města."