Podrobnosti o RIDE 5, návratu motorkářského ráje
Jak bude těžit z rozloučení se s verzemi pro staré konzole?
Navazujeme na letmou zprávu a obrázky z minulého týdne s bližšími informacemi o RIDE 5. Motocyklových závodech, které už dají sbohem staré generaci konzolí a objeví se koncem letních prázdnin už jen pro PS5, Xbox Series a PC.
Poprvé v této sérii si fanoušci virtuálních závodů užijí režim kariéry s vypravěčem, který bude uvádět soutěže a provádět hráče během jízdního dobrodružství. Žebříček bude sledovat postup ve čtyřech hlavních závodních odnožích kariéry, které budou zahrnovat různé soutěže, které budete muset dokončit, aby se vám odemkly další. Abychom soutěž trochu okořenili, režim kariéry v RIDE 5 bude rovněž zahrnovat 10 soupeřů s vlastními osobnostmi, příběhovým pozadím a vzhledem. Hráči budou muset tyto protivníky porazit, aby se dostali na vrchol žebříčku. Strukturu kariéry završuje sada sekundárních výzev, takže vás celkem čeká přes 200 hratelných soutěží.
Kromě kariéry nyní závody Endurance podporují ukládání během závodu a funkci přetáčení, abyste získali větší kontrolu a flexibilitu v rámci herní relace, zatímco herní režimy jednorázových závodů a závodů s časem budou představovat dokonalé místo, kde si můžete zdokonalit jízdní styl, seznámit se s různými kategoriemi motorek a posouvat hranice svého výkonu.
Technologická vylepšení naplno využijí potenciálu konzolí nové generace a špičkových konfigurací PC a zajistí novou, strhující úroveň realismu a realistických zážitků, takže se můžete těšit na tu nejautentičtější a nejnapínavější jízdní simulaci všech dob. Poprvé v historii této značky vývojářský tým z Milána implementoval systém dynamického počasí, který v reálném čase vypočítá teplotu tratě a vzduchu a bude generovat realistické změny počasí během závodů, což závodní zážitek rozšíří o strategický rozměr.
Systém oblohy byl rovněž změněn, neboť se přesunul z 2D technologie založené na skutečných fotografiích k 3D volumetrickým oblakům, což zajišťuje podmanivější vizuální výsledek; hráči nyní mohou spatřit, jak mraky mění tvar a interagují se světlem podle své hustoty, díky čemuž vytváří dechberoucí podívanou. Technologická vylepšení mají rovněž vliv na fyziku motorek, která byla vylepšena v každém ohledu – od interakce mezi závodníkem a motorkou až po různou rychlost během náklonu pro každou kategorii motorek.
Motorkářská kultura nezná hranic a díky RIDE 5 hráči budou moct popustit uzdu své vášně díky vylepšenému zážitku pro více hráčů. Online se budou moci připojit do lobby napříč platformami, a to jak na konzolích (PlayStation 5 vs Xbox Series X|S), tak na PC (Steam vs Epic Games Store), a díky světovým žebříčkům se budou chtít stát co možná nejlepším závodníkem. A nakonec se poprvé od RIDE 2 vrací i rozdělená obrazovka, kterou si vyžádala komunita, aby mohli hráči vyzvat své kamarády sedící vedle na gauči.
Jedním z pilířů designu RIDE 5 je touha umožnit hráčům maximální svobodu, aby si mohli užít vlastní výpravu do motorkářského světa. Herní režim Race Creator slouží právě k tomuto účelu, neboť sami hráči mohou režírovat soutěže a vytvářet neomezené scénáře díky úpravě tratí a šampionátů, když si vyberou, které kategorie motorek v rámci své soutěže povolí, zvolí si počítačové soupeře a tratě, vytvoří si nové trikoty od nuly, a dokonce budou moci rozhodovat o systému bodování a pravidel.
Vlajková loď závodních herních simulátorů na dvou kolech nezaostává, ani co se týče přístupnosti. Rozšířená sada jízdních pomůcek zmírní křivku učení a pomůže méně zkušeným hráčům získat kompletní kontrolu nad svou motorkou díky asistovaným brzdám, řezání zatáček, automatickému zatáčení a plynu, ideální trajektorii a řadě dalších parametrů, díky kterým mistrovsky ovládnou i náročné tratě.
A nakonec mohou hráči RIDE 5 vyjádřit svou kreativitu díky výkonným editorům, které jim umožní upravit si motorky, kombinézy a helmy. Své výtvory budou moci sdílet online, a to rovněž mezi různými platformami, aby si ostatní mohli užít jejich nádherné nápady.