Podporované technologie v GTA 5 na PC
Co bude umět?
Protože je Rockstar pořád skoupý na slovo a v posledních týdnech preferoval marketing přes darování hry zdarma, bereme zavděk každým malým pšoukem.
Jako když Nvidia na jejích stránkách odtajnila, které že technologie a efekty bude PC verze Grand Theft Auto 5 koncem března podporovat.
Hra si tak má rozumět s DirectX 11 (překvapení!), TXAA (antialiasing pro zahlazení hran), 4K (ultra vysoké rozlišení pro ty s drahými monitory) a DSR (Dynamic Super Resolution - implementace supersamplingu, kdy je hra renderovaná nejprve ve vysokém rozlišení a později je sníženo pro vaši obrazovku).
Vylučovací metodou se tímto také zjistilo, co bude naopak v podpoře chybět: HBAO+ (na rozdíl od Dying Light), SLI (Evolve či MGS5) i MFAA.
Podle tohoto uvádění GTA 5 na stránkách Nvidia a podporování jejích efektů se zdá, že by její čipy mohly být preferované (namísto mlčícího AMD), ale zatím to není potvrzeno.