Skip to main content

Podoba map v Ghost Recon Online

Taktické střety v lineárních prostorech.

Theo Sanders, kreativní ředitel Ubisoftu, odpovídal na některé otázky fanoušků ohledně jejich připravovaného PC titulu Ghost Recon Online. A řekl pár zajímavých věcí.

Asi nejzajímavější je to, jak budou vlastně v Ghost Recon Online vypadat jednotlivé mapy. Ty budou podle jeho slov lineární s několika málo odbočkami. Důvodem k tomu je, aby se hra hrála přesně tak, jak zamýšleli. "Chtěli jsme docílit toho, aby hráči proti sobě bojovali pomocí cover systému. Aby šlo o taktické bojové střety. Když jsme tento systém zpočátku zkoušeli na otevřených mapách, prostě se běhalo a střílelo. Hráče přestalo bavit používat cover systém, když je pokaždé někdo zastřelil zezadu."

Z podobného důvodu se také rozhodli použít v Ghost Recon Online pohled ze třetí osoby místo first person. "Díky tomuhle pohledu jsme skutečně mohli udělat taktickou online střílečku."

Theo Sanders zatím nemohl odpovědět na několik otázek, ale minimálně naznačil, že ve hře by měla být také kooperace proti umělé inteligenci a nástroje pro klany.

Mapy jinak budou vytvořeny pro 8 proti 8 hráčům s tím, že když nepůjdou týmy v méně frekventované hodiny sestavit, matchmaking může složit i 4 versus 4 hráče.

Ghost Recon Online bude free-to-play střílečka, u které se bude platit pouze za premiové předměty a výhody. Vyjít by měla počátkem roku 2012.

Read this next