Podívejte se na třičtvrtěhodinu z Returnal na PS5
Předvoj recenzí.
Ješte než budou brzy publikovány recenze, Sony povolila redaktorům natočit 45 minut z hraní plné verze exkluzivity Returnal pro PS5, která vyjde už 30. dubna.
Můžete se tedy mrknout, jak probíhají výsadky na nehostinnou planetu a jak se budete snažit přerušit cyklus, než zemřete a pak zase začnete znovu.
Vše je tady prý poskládané dohromady ručně, ačkoli jinak to je procedurálně propojené. Načítání je neuvěřitelně rychlé díky SSD a využita je vlastní technologie Kaamos Engine pro grafické efekty, která je nadstavbou Unreal Engine 4 (to samé bylo v Resogun a Nex Machina).
Returnal je schopno běžet v 60 snímcích za vteřinu a souběžně s rozlišením 4K s raytracingem, což dosud nebylo zvykem, obvykle si hráči museli vybrat, co z toho preferují. Zaznělo to v portugalské MODO PlayStation Show.
Studio Housemarque razí filozofii, že hratelnost musí být vždy králem, a že hra musí být snadná, aby se do ní dostali nováčci, ale zároveň výzvou k úplnému ovládnutí.
Časová smyčka v sobě obsahuje skryté vrstvy vyprávění, které se vynořují tím, jak to stále opakujete. Cílem tvůrců prý bylo, aby si hráči kladli otázky a snažili se prozkoumat vše, co vidí a slyší při hraní.
Designéři se inspirovali klasickým temným sci-fi, horory od Lovecrafta, ale i kreaturami žijícími hluboko v moři.
Perspektiva hry se mění do vlastních očí pro příběhové momenty, kdy se Selene ohlíží za vzpomínkami, prostředím atd. Speciální důraz je kladen na DualSense, kdy třeba alternativní mód střelby probíhá přes adaptivní triggery.