Podívejte, jak se liší inFamous: Second Son v E3 traileru a finální verzi
Nemá nakonec zdaleka tak pěkné stíny? Jak to tvůrci vysvětlují - je to downgrade jako u Watch Dogs nebo ne?
Když byl na posledním E3 k vidění trailer inFamous: Second Son, všechny ohromila grafika. Byla opravdu next-gen. Teď už se objevují videa z finální verze hry a server DualShockers se rozhodl porovnat záběry z traileru s těmi z finální verze. A ta finální verze vypadá, alespoň na první pohled, mnohem víc ploše a s menším hraním si se světly a stíny.
Jelikož se ale zdá, že finální verze není o nic horší než že nemá tak hluboké stíny jako v E3 traileru, může to být jednoduše způsobeno tím, že se tvůrci nakonec rozhodli použít pro scénu jiné světlo nebo jiný čas ve dni (i to ovlivňuje hloubku stínů). Potvrzuje to i Sucker Punch, kteří se už se ke kauze vyjádřili.
"Rozhodli jsme se tu scénu zasadit do východu slunce místo do slunečného dne, což se nakonec lépe hodilo do vyprávění," říká hlavní technický vedoucí Jason Connell. Naopak říká, že grafika od E3 traileru je výrazně lepší a hráli si i s detaily odrážení světla od nebe v Seattle, kde se hra odehrává. "Během večera ve velkých městech vidíte, jak mraky mění světlo kolem. Zejména ve městech jako Seattle, kde jsou mraky extrémně nízko."
Sledujte také dnešní oficiální video z hraní.