46. podcast: Po dohrání BioShocku a StarCraft HoTS
Dva už ho máme za sebou. Bez jakýchkoli spoilerů.
Ještě předtím, než v pondělí publikujeme očekávanou recenzi BioShock Infinite, a po podcast-speciálu ze začátku března, tu máme vydatný předkrm pro zpestření vaší neděle. Dva redaktoři Eurogameru, Aleš Harazim a Martin Zavřel, patří mezi těch pár šťastlivců na světě, kteří veledílo Kena Levineho a Irrational Games už mají za sebou a jsou doslova ohromeni.
V tomto podcastu se tak podělili o své bezprostřední pocity krátce po svém dohrání, aniž by však vyzradili cokoli konkrétního o příběhu či zápletce nebo hodnocení. Na to si dali setsakramentsky pozor, aby vám nezkazili zážitek, spíš se snažili navnadit, proč se po Infinite opravdu vyplatí sáhnout. Dozvíte se od nich délku hry v závislosti na stylu hraní, čím je BioShock tak unikátní, jak je propracovaný až s maniakálním důrazem na detaily, proč je postupem času čím dál lepší a variabilní, proč jste v dosavadních trailerech ze hry vlastně nic neviděli, v čem je překvapila, jestli má nějaké chyby, jaké jsou střílecí/kouzlící pasáže nebo pro koho vlastně je určena. A také jestli jde z města v mracích spadnout dolů :)
V druhé polovině 46. dílu podcastu se od 33. minuty Michal Havryluk zaměří na aktuální datadisk StarCraft 2: Heart of the Swarm a společně s Martinem Zavřelem probere všechny jeho lákadla, jako je vyprávění příběhu, nová charismatická hrdinka, nápadité mise, nové jednotky i přidané funkce v multiplayeru, které vydrží na dlouho. Proč je to zkrátka něco mnohem většího než obyčejné datadisky, v čem se podobá trilogii Pán Prstenů a proč by si možná zasloužil i desítku. Přejeme vám příjemný poslech!