Pod kapotu Unreal Engine 4 v povídání s Epicem
Ohlédnutí za Infiltrátor tech-demem.
Protože tech-demo Infiltrátor kvůli své šedivosti a temnosti koncem března neslavilo takový úspěch jako minule, mozky Epicu Mark Rein a Tim Sweeney se o něm rozhodli pohovořit v pořadu GameTrailers. Co se tedy skrývá pod kapotou technologie Unreal Engine 4, která nejspíš bude pohánět drtivou většinu next-gen her?
Jejich sdělení stojí na obhajobě, že všechno, co jsme v tech-demu viděli, běží v reálném čase na GeForce 680. A že je mnohem lepším zážitkem, když v tomto prostředí hrajete, resp. sami ovládáte pohled kamery, což ostatně v prostřizích i s rozhraním enginu nově ukazují.
Stejně tak ho občas přepínají do inverzních barev, aby více vynikly některé skryté detaily v původní tmě, protože jednotlivé efekty jsou naneseny na sebe a je obtížné je v rychlosti postřehnout. Výčet pokročilých efektů pak doplňují jejich demonstrace na koulích s logem Unreal enginu s různým materiálem či lesknutím nebo na jednoduché sci-fi arkádě sledované shora.