Po Heavy Rain válečná střílečka?
David Cage chce vzdělat hráče Call of Duty.
Normálně byste z nich nic nevypáčili ani násilím, ale konference GDC má takovou zvláštní atmosféru, že si legendy herního průmyslu pustí pusu na špacír. David Cage, tvůrce Heavy Rain, takto prozradil v debatě s CVG své plány na období poté, co dokončí dva aktuálně rozpracované, prý velmi odlišné projekty.
Jeho snem je vytvořit emocionální střílečku, která by válku vyprávěla ve filmovějším, méně radostném stylu, než jsme zvyklí z ostatních her. Autor Heavy Rain by se rád inspiroval ve slavných snímcích z vietnamské války, jako Apokalypsa (Apocalypse Now) s Marlonem Brandem a Četa (Platoon) od Olivera Stona.
"Chtěl bych tím vytvořit nový žánr a přesvědčit všechny, že hry plné emocí jsou tím správným směrem, kam by se měl herní průmysl ubírat," podělil se o své záměry David Cage. Ještě neví, jestli by hra byla viděná v pohledu z vlastních očí, ale určitě ji chce mít realistickou až krutou, jaká bývá válka i ve skutečnosti. A tím, i způsobem vyprávěním příběhu, sdělit stávajícím hráčům Call of Duty, že může existovat zajímavější zážitek.
V souvislosti s Heavy Rain byly na IGN zveřejněny statistiky, kolik hráčů ho dohrálo: celých 72 procent. To je ve srovnání s průměrnými 20-25% nebo s 50% u Mass Effect 2 vysoké číslo.