Plný Amalur nebude zabugovaný jako demo
Vyrobila ho totiž úplně jiná firma.
Smyslem dem obvykle bývá nalákat hráče na plnou verzi. Jenže v případě ukázky fantasy RPG Kingdoms of Amalur: Reckoning z minulého týdne se to příliš nepovedlo a měla na některé hráče spíš odrazující efekt. Hlavní designér Big Huge Games dnes Eurogameru vysvětlil příčinu.
"Výrobu dema jsme museli svěřit externí firmě, která čerpala z tři měsíce staré verze hry. Takže zatímco plno chyb jsme do finálního produktu již opravili, v demu ještě zůstaly, protože se na něm pracovalo v jiné firmě paralelně s námi," objasnil nám Ian Frazier.
Kupříkladu přeskakování dialogů v demu vzniklo tím, že pro zmenšení velikosti downloadu, aby se vešli do nařízení od Sony a Microsoftu, odstranili část dabingu. Jenže ho "vyřízli" ze hry až příliš, takže pak něco chybělo i v demu.
"Plná verze Kingdoms of Amalur: Reckoning bude mnohem lepší než demo," ujistil hlavní designér, který by se asi do podobné akce už znovu nepouštěl a my díky tomu víme, proč téměř nikdy neexistují dema her typu Skyrim či GTA s rozlehlým otevřeným světem.