Skip to main content

Půlhodinová demonstrace raytracingu v Unreal Engine 4.22

Co čekat v budoucích hrách?

Možná si to někdy naplno neuvědomujeme nebo to je v některých žánrech (letecký simulátor, závody, bojovky) až zarážející, ale drtivá většina her ze současnosti běží na licencovaném Unreal Engine.

Proto se hodí vědět, které vychytávky Epic implementoval do nejnovější verze 4.22 a tím pádem se tak objeví ve hrách během příštích let.

Půlhodinová nahrávka prezentace z konference GDC je určena hlavně pro odborníky či vývojáře, leč tomu hlavnímu - podpoře raytracingu - budou rozumět i laici.

Sjoerd De Jong z Epicu tam názorně předvádí, jak vytvořit vizuálně hezké prostředí za pomoci nových postupů v Unreal Engine, či jaké zápory může přinést raytracing renderovaný v reálném čase nebo jaký dopad to má na výkon.

Watch on YouTube

Read this next