PlayStation 5 se prý nevyhne fotorealistické grafice
Odhad tvůrců Silent Hill.
Je to jen takové tlachání, vaření z vody, které není založeno na pevných základech. Přesto stojí názor producenta Climax Studios za pozornost, protože za těch skoro třicet let v branži a nespočet dílů Silent Hill nějaké zkušenosti posbírali.
"Fotorealismus u příští generace konzolí je naprosto nevyhnutelný. Pokud se bude výkon našeho herního hardwaru nadále zvyšovat, což se stoprocentně stane, eventuálně dosáhneme úrovně, kdy bude vizuální stránka her schopná fotorealismu. Osobně po tom ale moc neprahnu, na hrách mě více zajímají jiné prvky než vizuál," prohlásil Jamie Fisher v interview pro GamingBolt.
Za příští generaci konzolí považuje vánoční Project Scorpio a pak ještě neohlášenou PlayStation 5 - nikoli současnou PS4 Pro, která se výkonem blíží spíš původní PS4, než že by šlo o zásadní inovaci vnitřností konzole.
Když se na rychlé inovace nynější tvůrce hry Surf World Series podíval z pohledu běžného uživatele-hráče, už tolik nadšením nehýřil:
"Byl bych naštvaný, pokud by konzole, kterou jsem si koupil během posledních tří let, náhle stala zastaralou. Nicméně model, kdy předešlá generace té samé konzole zůstane nadále kompatibilní a podporovanou, se mi líbí, a nevidím to proto jako zásadní problém."
Fisher pro GamingBolt narážel na to, že hry pro Project Scorpio budou muset povinně zpětně podporovat i původní Xbox One. Otázkou zůstává, po jak dlouhou dobu a kdy to bude pro vývojáře na obtíž, jako předtím u ořezaných PS3 a X360 verzí multiplatformních her.